www.yongsheng.ee
Menüü

















Juba on teada treeningute plaanid septembris ja oktoobris.

Oktoobrist alustame uued Taiji algajate rühmad Läänemere keskuses ja Tere Tennisekeskuses. Hommikused 0. klassi rühmad alustame kui treeningutele registreerub vähemalt 10 inimest (registreerumiseks kirjutage meili aadressile info@yongsheng.ee ).   

Meistri sõnumid

21/09/2012 16:44  Taijijian jaoks tarvilikud tehnilised oskused


Õppides taijijiani ehk liikumist koos mõõgaga, on vaja tähelepanu pöörata järgmistele tehnilistele oskustele:

1)      Praktiseeritav mõõga meetod peab olema korrektne. See tähendab puhtalt sooritatud lööke ja kaitset. Puhas sooritus tuleb ajajooksul, lihvides liikumist sammhaaval treeningust treeningusse.

2)      Käe randmed peavad suutma vabalt liikuda. Algajate jaoks on see esialgu harjumatu aga järjepideva treeningu tulemusena hakkavad randmed tööle. Seetõttu palume tõsiselt suhtuda treeninguid sissejuhatavasse soojendusse.  Igal harjutusel on oma kindel sisu ja eesmärk.

3)      Keha, samm (jalad) ja käed liiguvad ühtses ning katkematus koostöös. See tähendab, et liikumise juures ei tohiks ära unustada ühte nimetatud komponentidest.

Praktiseeri taijijian 42-vormi liikumist (mõõgaga) kestvusega 4 minuti. Püüa säilitada rahulik hingamine, rahulik südamerütm. Väldi ülemäärasest pingutusest tekkivat hingeldamist ning lumivalgeks või tumepunaseks tõmbuvat näojume. Juhul kui oled sooritanud 4 minutilisi vormiliikumisi kolmel korral järjest ning hingamine on korras, siis võib öelda, et sinus on avaldunud natukene taiji kungfud. See kungfu ei ole veel löögi sooritamiseks valmis olev kungfu. Tegu on hea tervise indikaatoriga.

Kasvueas laste ja noorte puhul võib tugevast treeningust tekkida väsimus. Juhul kui peale öist magamist on lapse keha taas normis, puhanud ning jalgades pole valusid, siis on kõik korras. Võib treeningutega jätkata. Täiskasvanutel, vanematel inimestel võib taastumiseks kuluda kaks päeva. See on noorte ja vanemate erinevus. Samas kui täiskasvanu suudab Taiji treeningutel koormuse osas noortega sammu pidada ning tema keha on ühe öö jooksul taastunud, siis võib öelda, et tema nn. „tervise kungfu“ on suurepärane.

                                                                         Meister Yongsheng Sheng

 

Lisa kommentaar:
Autor: 
Kommentaar:
Spämmirobotite tõke - trükkige kood mida näete pildil:
  Uuenda*
 

Salvesta kommentaar

Eesti Русский